Thursday, February 5, 2009

Laman Utama

Selamat Datang!

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pengunjung laman ini. Diharapkan anda sentiasa ceria dan bersemangat dalam kehidupan disamping menitikberatkan kesihatan anugerah Tuhan. Tiada kata-kata yang dapat diluahkan selain terima kasih yang tak terhingga buat anda kerana melayari laman ini. Laman web ini bertujuan untuk berkongsi tentang produk-produk herba tradisional yangmana saya cari dan kumpul dari serata tempat.

Bagi saya produk-produk herba tradisional lebih ada UUMPHH!! Mungkin ia kerana resepi adunan herba tradisional ini adalah dibuat secara warisan zaman-berzaman dan proses pembuatannya diadun dengan DOA-DOA tertentu dan setiap proses dimulakan dengan BISMILLAH . Produk-produk herba ini adalah terjamin 100% KEASLIANnya, tanpa sebarang campuran bahan-bahan kimia atau pengawet yang memudaratkan. Ianya telah lama digunakan dari zaman nenek-moyang, turun-temurun dan sangat BERKESAN!
Akhir kata, bersamalah kita manfaatkan portal ini. Sekalung perhargaan dan ucapan terima kasih kepada semua pengguna produk atas sokongan anda selama ini. Insya'Allah, bertemu kita di lembaran akan datang.



Warisan Asal Yang Mustajab



Mohd Faiz

No comments:

Post a Comment